محیامحیا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
BABY VEBBABY VEB، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

تلخ و شیرین

خاطرات دختری بنام محیا

😍😍A whole lot more&yalda😍😍

1398/10/1 2:14
نویسنده : mahya
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام :)

یلداتون مبارک ******

چطور مطورین ؟

من که عالیم خب خلاصه بهتون بگم که ما1 هفته fixتعطیل بودیم:؟

از شانسمون امروز و فردا هم تعطیله هورااااااااااااا

ما تا یه ربع پیش خونه مامانجونی بودیم

بریم سراغ عکسا؟؟؟

 

اینجا تو حیاطه که ما بچه ها از اوج خستگی به اوج انرژی رسیدیم کلی اهنگ گذاشتیم و رقصیدیم

اینم کرسیمون ببخشید ولی اصلا ال ادیت عکسارو ندارم واسه همینم عکسای سر سفره و عکسای دسته جمعیو نمیزارم 

بفرمایید انار:)

وقتی اومدیم خونه داداشم برام چند تا هدیه خرید ازت ممنونم زندگیم

گردنبند طلا-دستبند-گوی دونفره-مرسی عشق جان

هنو تموم نشده

لاک و رژلب مرسی  جان جانان

خب باز هم میگم بلداتون کلییییییییییییییییییی مبارک باشه 

بریم سراغ چالش مبینا جونی

رقته بودیم دور دور چشممو گرفت خریدم فقط وااسه چالش

حالا عکسای دوستانه 

اینجا با هستی رفته بودیم دور دور جاتون خالی 

و هفته ی پیش رفتیم سینما خیلی حال داد بعدش با بچه ها رفتیم غذای سر راهی خوردیم البته خواهر دوست داداشم اشنا بود و از ما بیلیت نگرفت و مارو تا فست فودی برد و جاتون خالی اومدیم خونه و و همرو بلعیدیم بس که گشنه بودیم:/

اینجا هم داشتم برای امتحان علوم میخوندم کلی کتابای دیگه هم پرسش بود ولی خیلی سخت بود

😊

عکسای پاییزی فقط بچه ها پشت دوربین مگه میزاشتن من نخندم:/

راستی سرما خوردمااااا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترخدا لایک کنین و نظر بدین ساعت 2 ببینین چه زحمتی کشیدم 

 

 

مرسی که پستمو خوندین کلی دوستتون دارم یلداتون هم هزار بار مبارک👌

 

پسندها (18)

نظرات (9)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1 دی 98 9:51
یلدات مبارک محیا جان
خوش باشی دخملی
mahya
پاسخ
همچنین مرسی عزیزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 دی 98 11:19
یلدات مبارک
mahya
پاسخ
همچنین
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
1 دی 98 14:04
همیشه به خوشی😘😊😘😘😘😘
یلدا هم مبارک ❤🍉❤🍉❤
mahya
پاسخ
خیلییییییییییییی ممنون 
یلدا شما هم مبارکککک
 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 دی 98 16:13
همیشه به خوشی عزیزم
mahya
پاسخ
خیلی مچکرم
مامان صدرامامان صدرا
1 دی 98 20:08
یلداتون مبارک ❤💚
mahya
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
 

3 دی 98 16:23
قربون این خانم عکاسمون 😍
mahya
پاسخ
فدات عالیس جونی😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 دی 98 3:02
همیشه به خوشی وشادی محیاطلا😍😍❤
مرسی توچالش شرکت کردی عزیزم
mahya
پاسخ
مرسی مبینا جونی

23 اسفند 98 3:10
محیای عزیزوگلم،من این عکس بالاخره تموم شد که یک اینه ست توش دسته رو تو وبلاگdokhtaron.blogsky.comهم دیدم
عزیزم از اونجا برش داشتی؟،پس عکس خودت نیست؟
mahya
پاسخ
گلم من پست های اخرو اسکی رفتم ولی اینم تو یه پست میگم ک من اکثریا پستام فیکه مثلا از اون عکس به یکی مونده به اخر فیکه 

24 اسفند 98 19:18
 محیاگلی جونم، دوتا از عکسارو از وبلاگ یادداشت های صورتی من برداشتی،یکی عکس ساندویچه یکی بالاخره تموم شد😖😌
میگم ایناچه اشنان😂
mahya
پاسخ
😂من فکر کنم زیر پستتون اجازه گرفتم؟به هر حال خیلی ببخشید