محیامحیا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
BABY VEBBABY VEB، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تلخ و شیرین

خاطرات دختری بنام محیا

💔💔by friend💔💔

1398/10/24 15:00
نویسنده : mahya
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلا

دوستای گلم ممنون که تا به الان کنارم بودین از مبینا جونی و نوشین جونی و بقیه دوستان گلم ممنونم بخصوص دوست خودم فاطمه که باعث شد من وبلاگ بزنم 

🙏

تا کنون کنارم بودن و نظر میدادن و  اینکه دلیل رفتنم شروع شدن ایام امتحانات و کارهای مهمم هست 

خیلی دوست داشتم بمونم ولی موقعیت یار نبود 

خوشحالم تا الان اینجا بودم و خاطراتمو ثبت میکردم 

ولی دیگه پست نمیزارم تا بعد از 99/1/14  وبلاگمو میبندم

عاشق همتونم 

این وبلاگو  به شما میسپارم 
دوستون دارم کلی

 

 

 

تا سال99 byyyyyy

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)


24 دی 98 15:05
چرا عزیزم
چیزی شده
از کسی ناراحت شدی
 
mahya
پاسخ
ناراحت شدن که شدم
ممنونم که نظر دادی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 دی 98 15:18
چرا عزیزممممم؟
برای امتحان ورودی تیزهوشان و نمونه؟؟
mahya
پاسخ
بهاره  جونم هم کسی ناراحتم کرده هم وقت نمیکنم و بقیه نظر نمیدن






گلی من شیشمم امتحان ترم اولم شروع شده)))))
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
24 دی 98 16:33
عه آخه چرا ؟؟
وبلاگت که عالیه .😍😍😍
کی ناراحتت کرده گلم ؟؟
 
mahya
پاسخ
دیگه گلم..
🤗
نمیخوام اسمشو بگم😶😞❤

24 دی 98 18:43
good bye
and
 good luck
mahya
پاسخ
 By HOSSEIN agha😭
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 دی 98 19:08
محیا خوشگلم بیا نی نی گپ

24 دی 98 21:47
ا!
تازه با تو آشنا شده بودم!
کسی اذیت کرده محیا جون؟؟😗😗
اگه کرده کسی که تو رو اذیت کنه ارزش نداره که به خاطرش بری !!😗😗
 
mahya
پاسخ
منم گلی دوست نداشتم بدم ولی دیگه نمیتونم طاقت بیارم😪❤❤

26 دی 98 0:29
حیفه وبلاگ به این خوبی،دختر به این گلی،به خاطر کسی بره!😘 جلوش محکم وایسا و نشون بده که اصلا ارزش اینو نداره که ناراحتت کنه😍😍
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
1 بهمن 98 11:16
عزیزم کجا دلمون برات تنگ می شه
آتریسا جونآتریسا جون
15 بهمن 98 8:29
انشالله که حالت خوب باشه و برگردی عزیزم، قبل از سال ۹۹😉🤗