محیامحیا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
BABY VEBBABY VEB، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

تلخ و شیرین

خاطرات دختری بنام محیا

طی چند روز اخیر...😔😔😔😔😔

1398/6/9 17:22
نویسنده : mahya
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

میدونم که تنبل شدم پست نمیزارم 😭

چون نت گوشی قطعه الان با کامپیوترم

با کامپیوتر نمیتونم عکس بزارم چون عکسای جدید تو گوشیمه

گوشی هم طبق معمول به کامپیوتر وصل نمیشه😔

  نت هم که نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت:/

بسته هم که ندارم

اگه اینترنت بیاد رگباری پست میزارم 

این چند روز 

:/

رفتیم تو باغ خوابیدیم عکس گرفتیم 

اش دندونی عشقولیمونو خوردیم*

تولد پسر خالمو گرفتیم از تزیینات گرفته بود تا بزن و بکوب و رقص چاقو من

و لواشک خونگیمونو خوش گذرونی های این ماه +خرید دوستانه+و اولین تجربه ها

تازه فهمیدم چقدر معتاد گوشیم 

بدون گوشی و اینترنت دنیا هیچه:/

البته تو دنیای تکنولژی که الان هست توقع های زیادی از خودم دارم

به مدرسه هم نزدیک میشم اه اه

درکل دعا کنید اینترنت وصل شه به دعاتون نیاز مندم:/:/

بای

پسندها (13)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 شهریور 98 17:57
خوش باشی محیا جون
mahya
پاسخ
ممنون عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 شهریور 98 20:43
محیا جان ان شاءالله اینترنتت زودتر وصل شه😙
به وب منم سربزن خانوم😍
mahya
پاسخ
سلام انشالله که وصل میشه
حتما
نرگسنرگس
9 شهریور 98 22:47
خوش باشی عزیز من😉
mahya
پاسخ
ممنون 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
10 شهریور 98 0:13
انشالله زودتر وصل شه و بیشتر ببینیم و بخونیمت😉😘
mahya
پاسخ
انشالله