محیامحیا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
BABY VEBBABY VEB، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

تلخ و شیرین

خاطرات دختری بنام محیا

😍😍😍

1398/10/4 0:42
نویسنده : mahya
486 بازدید
اشتراک گذاری

سالام سالام

خب جونم بگه براتون که هفته پیش با بچه ها 2 روز قرار گذاشتیم که توپارک درس بخونیمو بعدش بریم خونه ی هستی اینا (با مامان من و هستی رفته بودیم

بچه ها همین الان عکسارو برام فرستادن فعلا همیناست ولی بازم میفرستم

 

ایده ی مهدیه خانم:///////

من-هستی-مهدیه-نگین

عکس مثلا خوشمل://///

هرکاری کردیم مامانامون عکس هنری ازمون بگیرن نگرفتن:(((((

خونه ی هستی اینا

اینجا نگین نبود جاتون خالی 

بالاخاره کاری کردیمتا مامان هستی ازمون عکس انداخت

هوففففففف

بعد از همهی اینا با هستی رفتیم تو بیمارستان چون داداش هستی سرما خورده بود

خب دیگه اگه هستی جان لطف کنه بقیه عکسارو بفرسته همین پست را ویرایش میکنم دوباره میزارم چون هستی نت نداره

 

 

خب تا درودی دیگه بدرود

پسندها (11)

نظرات (7)

❤️Maman juni❤️Maman juni
4 دی 98 1:59
همیشه ب شادی و گردش🌺
mahya
پاسخ
ممنون خاله جونی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 دی 98 3:04
عکساتون خیلی قشنگن گلم❤
mahya
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم

4 دی 98 9:06
همیشه به تفریح و شادی و لبخند🌹😊
mahya
پاسخ
همچنین گلی
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
4 دی 98 11:11
یه وقت خسته نشین این همه درس می خونین
مدارس هم که تعطیل
mahya
پاسخ
😅😅😅
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 دی 98 14:03
همیشه بهتون خوش بگذره 💜💕💜💕💜
mahya
پاسخ
ممنون فاطمه جونی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
4 دی 98 16:30
خوش باشی محیا گلی💖😉
mahya
پاسخ
خیلی ممنون بهاره جونی
 
مامان پریمامان پری
7 دی 98 11:18
با افتخار دنبال شدید 
ممنون که به ما سر زدین و پیام گذاشتین 
البته من تو لیست دنبال کننده هام شما را ندیدم
mahya
پاسخ
مچکرم
ببخشید من چند نفرو دنبال کردم
گوشی کار نکرده بود الان با افتخار دنبلالتون کردم